نوآوران گرمی

وبلاگ سایت نوآوران گرمی

نوآوران گرمی

وبلاگ سایت نوآوران گرمی

ترجمه مقاله کنترل عملکرد ژنراتورهای توربین گازی در حالت های متصل به شبکه و جزیره ای

عملکرد جزیره ای سیستم های توزیع با ژنراتورهای توزیع شده (DG)، در حال تبدیل شدن به گزینه ای مناسب، به جهت مقاصد اقتصادی و فنی است. به هر ترتیب، مسائل مختلفی وجود دارد که برای تبدیل شدن این امر به واقعیت باید حل شوند. یک از مسائل اساسی، کنترل DG است. استراتژی های کنترلی ای که در هنگام اتصال DG به شبکه به خوبی کار می کنند، و نه هنگامی که در وضعیت جزیره ای قرار دارد و یا برعکس. این مقاله استراتژی ای را به منظور عمل کردن سیستم های توزیع با یک ژنراتور توربین گازی (GTG) کوچک ارائه می دهد، که قادر است بارهای محلی را در هر دو حالت جزیره ای و متصل به شبکه، تأمین کند. (با کلیک در اینجا پایان نامه ژنراتور توربین گازی را مطالعه نمائید) استراتژی های جداگانه ای برای کنترل GTG در هنگامی به شبکه وصل است و هنگامی که در وضعیت جزیره ای قرار دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. امکان سوییچ نمودن بین استراتژی های کنترلی از طریق یک الگوریتم تشخیص حالت، حاصل شده است که شامل شناسایی و تشخیص اتصال مجدد به شبکه یا وضعیت جزیره ای است. در این جا یک تکنیک تشخیص وضعیت جزیره ای موجود، مورد استفاده قرار گرفته است و یک الگوریتم تشخیص اتصال مجدد به شبکه، توسعه یافته است. نتایج شبیه سازی، نشان می دهند که روش پیشنهادی در عملکرد بهینه ی GTG، مؤثر است، خواه به شبکه متصل باشد یا در وضعیت جزیره ای قرار داشته باشد. جهت مطالعه اطلاعات کامل مقاله و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: ترجمه مقاله کنترل عملکرد ژنراتورهای توربین گازی در حالت های متصل به شبکه و جزیره ای

ترجمه مقاله پرداخت های سود سهام با مدارک شرکت ها در دوره ی بحران مالی

در این مقاله پرداخت های سود سهام شرکت های صاحب سهام ۴۶۲ بانک را در ایالات متحده در طول زمان بحران مالی ۰۹-۲۰۰۷ بررسی شده است. (با کلیک در اینجا بحران مالی ۲۰۱۲–۲۰۰۷ را از ویکی پدیا مطالعه نمائید) مشخصه های فاما و فرنچ (۲۰۰۱) (اندازه، سودآوری و فرصت های رشد)، بازگشت سرمایه (پرداخت سود سهام) را قبل و در طول زمان بحران مالی توضیح میدهند. (با کلیک در اینجا دوره برگشت سرمایه را از سایت آفتاب مطالعه نمایئد) فرضیه هزینه ی سازمان، بازگشت سرمایه را قبل و در طول (بدون شک، بیشتر) بحران مالی شرح میدهد. فرضیه ی علامت دهی (signaling)، به شرح بازگشت سرمایه در طول بحران مالی پرداخت است. فشارهای نظارتی در محدود سازی بازگشت سرمایه به وسیله بانک های کم بودجه، پیش از بحران مالی، کم اثر بود است. یافته های ما، نشان در امور مالی شرکت ها (سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ) و نظریه های نظارتی، و نیز اصلاحات نظارتی که در میان سیاستگذاران مورد بحث هستند، دارند. جهت مشاهده تصاویر خروجی پروژه و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: ترجمه مقاله پرداخت های سود سهام با مدارک شرکت ها در دوره ی بحران مالی

پروژه تشخیص ارزش پول با نرم افزار MATLAB

در طی سال های گذشته، تلاش های بسیاری در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تشخیص پول شده است که بعضا به نتیجه نرسیده و برخی نیز کارا و معروف شده اند که نوعی از آنها قادر به تشخیص جعلی بودن پول نیز هستند. (نرم افزار تشخیص پول جعل برای موبایل را با کلیک در اینجا دانلود کنید) موضوع قابل توجه و مهمی که در ساخت این دستگاه ها نقش بسزایی دارد، سرعت و دقت می باشد. جهت مشاهده تصاویر خروجی پروژه و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: پروژه تشخیص ارزش پول با نرم افزار MATLAB

پروژه شبیه سازی شبکه ۳G با نرم افزار MATLAB

۳G یا نسل سوم شبکه تلفن همراه یک روش جهت انتقال اطلاعات در تلفن ‌های همراه و سیستم‌ های بدون سیم است که با رویکرد مولتی مدیا می ‌باشد. ۳ جی یا ۳G برخلاف جی ‌اس ‌ام که نسلی برای انتقال صدا و اطلاعات بود، این نسل جدید سرعت بالا برای انتقال چندرسانه ‌ای را فراهم می کند. در نسل سوم همه چیز در قالب اطلاعات رقومی یا دیجیتال منتقل می ‌شود. با سرعت نسبتا بالایی که در تلفن‌ های نسل سوم وجود دارد، امکاناتی از قبیل تلفن ‌های تصویری بیسیم، با کیفیت مناسب مقدور است. جهت مشاهده تصاویر خروجی پروژه و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: پروژه شبیه سازی شبکه ۳G با نرم افزار MATLAB

پروژه شبیه سازی پروتکل DSR و AODV با OPNET

پروتکل DSR بر حسب تقاضا می باشد که عمل مسیریابی از مبدا را انجام میدهد. یعنی فرستنده از کل مسیری که باید گام به گام تا مقصد طی شود، اطلاع دارد. در صورت وجود چند مسیر از مبدا به مقصد، این مسیرها در حافظه پنهان ذخیره می شوند. فیلد مسیر از مبدا به مقصد در سرآینده بسته ها نگهداری می شود. کشف مسیر به وسیله ارسال فراگیر بسته های درخواست (RREQ) صورت پی پذیرد. هر گره ای که این بسته درخواست را دریافت کند، در صورتی که مقصد باشد یا مسیری به مقصد داشته باشد، از طریق بسته (RREP) به گره مبدا اطلاع میدهد. در غیر اینصورت با اضافه کردن نام خود به سرآیند بسته، نسبت به پخش فراگیر RREQ اقدام می کند. جهت مشاهده تصاویر خروجی پروژه و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: پروژه شبیه سازی پروتکل DSR و AODV با OPNET