نوآوران گرمی

وبلاگ سایت نوآوران گرمی

نوآوران گرمی

وبلاگ سایت نوآوران گرمی

آنالیز و تعیین نیرو های داخلی خرپای مثلثی دو بعدی با متلب

در این پست پروژه آنالیز و تعیین نیرو های داخلی خرپای مثلثی دو بعدی با متلب را قرار دادیم، این سازه دارای هندسه ای به صورت دو مثلث بزرگ و کوچک داخلی و بیرونی با عضو هایی مشترک است. مطابق شکل ارائه شده از خرپای فوق تمام گره ها و اعضای آن با بکارگیری اعداد، جهت شناسایی و تشخیص راحت تر گره ها و اعضا، هم در زمان کدنویسی داخل نرم افزار متلب و هم پس از اجرا و خروجی گرفتن از آن کد گذاری شده است، در گره انتهایی این خرپا (گره شماره دو) دو نیروی متمرکز به مقدار ۱۰۰۰۰ کیلوگرم به صورت افقی و قائم وارد گردیده است، این خرپا دارای دهانه ۶ متر با ارتفاع ۶ متر می باشد. جهت مشاهده تصاویر خروجی پروژه و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: آنالیز و تعیین نیرو های داخلی خرپای مثلثی دو بعدی با متلب

تحلیل استاتیکی غیرخطی یا پوش آور به صورت پاورپوینت

در این پست پروژه ای با عنوان تحلیل استاتیکی غیرخطی یا پوش آور به صورت پاورپوینت را قرار دادیم که در ۷۶ اسلاید به همراه توضیحاتی در خصوص نحوه انجام کار در محیط نرم افزار sap پرداخته است. جهت مشاهده تصاویر خروجی پروژه و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: تحلیل استاتیکی غیرخطی یا پوش آور به صورت پاورپوینت

تشخیص حمله سیبل در شبکه MANET با شبکه عصبی فازی (FuNN)

در این پست ترجمه مقاله تشخیص حمله سیبل در شبکه MANET با شبکه عصبی فازی (FuNN) را برای شما دوستان آماده کردیم. کشف حملات سیبل در شبکه ادهاک موبایل مبحثی چالش برانگیز در موضوع توسعه پذیری شبکه ها منبع محدود و پیچیدگی متد های ارائه شده است. خلاصه پایان نامه نشان میدهد که بسیاری از الگوریتم های اکتشافی از محدودیت های مذکور متاثر شده و رنج می برند و نمی توانند عملکرد مطلوب و درست خود را به نمایش بگذارند این پایان نامه متد جدیدی برای کشف حملات SYBIL معرفی می کند که از توسعه پذیری شبکه ای بهره برده و تناسب و مطلوب بودن این روش را در منابع قابل دسترسی به ما نشان می دهد. جهت مطالعه اطلاعات کامل مقاله و دریافت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: تشخیص حمله سیبل در شبکه MANET با شبکه عصبی فازی (FuNN)

آموزش انتگرال گیری به روش مونت کارلو (Monte Carlo) در نرم افزار R

در این بخش آموزش انتگرال گیری به روش مونت کارلو (Monte Carlo) در نرم افزار R را در قالب فایل PDF فارسی برای دانلود رایگان قرار داده ایم که شامل سه فصل در ۱۹۰ صفحه است. این پروژه تحقیقاتی و آموزشی که در فایل PDF فارسی ارائه شده است، محصول تدوین و ترجمه فصل سوم و یازدهم کتاب مقدمه ای بر شبیه سازی احتمال و نمونه گیری گیبس با نرم افزار آر (Introduction to Probability Simulation and Gibbs Sampling with R) نوشته اِی سوس اریک و بروس ای. ترامبو (Eric A. Suess – Bruce E. Trumbo) می باشد که در قالب دو بخش آورده شده است. جهت مشاهده این آموزش و دریافت ان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: آموزش انتگرال گیری به روش مونت کارلو (Monte Carlo) در نرم افزار R

ترجمه مقاله CloudSimSDN – مدل سازی و شبیه سازی شبکه SDN در دیتاسنتر ابری

در این پست ترجمه مقاله CloudSimSDN – مدل سازی و شبیه سازی شبکه SDN در دیتاسنتر ابری را برای شما دوستان آماده کردیم. شبکه سازی تعریف ‌شده نرم‌افزاری نه تنها به کاستی فن‌آوری ‌های شبکه سنتی در برخورد با تغییرات مکرر و فوری در مراکز داده ابر می‌پردازد بلکه مدیریت منابع شبکه را بازسازی و نوآوری می‌کند. برای تسریع بیشتر سرعت نوآوری، دردسترس بودن و آسان شدن یادگیری، لازم است که عملکرد شبکه و راهبرد های تامین ظرفیت میزبان را به طور همزمان در مرکز داده‌ها ارزیابی و اندازه‌گیری کنیم. این یک کار چالش برانگیز است و در صورت انجام آن در محیط فیزیکی هزینه‌بر است. جهت مطالعه اطلاعات کامل مقاله و دریافت ان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



لینک: ترجمه مقاله CloudSimSDN – مدل سازی و شبیه سازی شبکه SDN در دیتاسنتر ابری